Chcę to! Wiosenna wishlista

12:01:00

Skoro astronomiczna wiosna już oficjalnie jest z nami, postanowiłam, że z tej okazji zrobię moją własną chciejlistę. To mój debiut w tej dziedzinie, więc proszę o wyrozumiałość. Zasadniczo tych rzeczy jest trochę więcej, ale postanowiłam ograniczyć się do tych, których naprawdę potrzebuję lub chcę. Nie uwzględniałam tu książek, bo to temat na osobny post.

-1-2-3-4-5-6-

Moja chciejlista prezentuje się mniej więcej tak:

  1. Pióro Faber-Castell Loom. Tak jak wspominałam w ostatnim tygodniku zobaczyłam je u Stri i przepadłam. Dużo piszę ręcznie, więc będzie jak znalazł. Mam na oku też kilka fajnych kolorowych atramentów.
  2. Vans kolekcja The Beatles All you need is love. Czaję się na tę wersję od co najmniej dwóch lat, więc w końcu przyszła na nie pora. W moich staruszkach zrobiła się dziura, ale śmigałam w nich bez przerwy dwa sezony. Vansy uwielbiam, nie miałam wygodniejszych butów. Szkoda tylko, że wraz ze wzrostem popularności wzrosła też ich cena. Smuteczek.
  3. Anastasia Beverly Hills liquid lipstick w kolorze Heathers. Tak, wiem, że to mało wiosenny kolor, ale lubię ciemne usta, a poza tym chcę wypróbować te słynne pomadki ABH. Marzy mi się jeszcze kolor Pure Hollywood, ale sądzę, że będzie dla mnie za jasny i za różowy. Oh well. Uroki posiadania oliwkowej cery.
  4. Olympus PEN E-PL7. Nie będę ściemniać, poszłam tu za tłumem. Potrzebuję czegoś małego i poręcznego, a ten taki jest plus jest biały plus jest hype w sieci. Poza tym można go rozbudować o obiektyw, jeśli ktoś czuje potrzebę. Minusem jest cena, no ale miejmy nadzieję, że jest warty monet.
  5. Zegarek Vivienne Westwood Ladies Orb w kolorze Rose Gold. To chyba będzie mój własny prezent na 30 urodziny. No dobra, szykuję sobie jeszcze jeden prezent. W końcu trzydziestkę świętuje się tylko raz w życiu.
  6. Lakiery Zoya (tu w kolorze Chita). Jestem lakieroholiczką, więc moja lakierowa chciejlista jest baaardzo długa i są na niej między innymi Zoya, Lakur, Butter London i Madam Glam. Jednak Zoya jest najliczniej reprezentowana, więc załapała się na grafikę. Jeśli uda mi się zrealizować choćby połowę z moich lakierowych marzeń, to będę musiała przeprowadzić się do większego mieszkania.


Jakie są wasze wiosenne zachcianki? Podzielcie się pomysłami!

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Instagram