Za co lubię bloglovin'

14:53:00

Powody są tylko dwa, ale za to ważne (pst, tak, wiem, większość blogerów zna i lubi bloglovin', więc jestem tradycyjnie late to the party, ale nic to. Jakby coś, jestem tu-> dziewczynaikot).




1. Jest czymś więcej niż czytnikiem. Od długiego czasu używam w telefonie zwykłego czytnika (gReader), ale on poza wyświetlaniem postów na blogach, które sama sobie dodałam, nie robi nic więcej. A nie, przepraszam, czasem się jeszcze zawiesza i muszę go aktualizować ręcznie (równie dobrze może być to wina mojego telefonu, więc nie feruję wyroków). Bloglovin' natomiast oprócz blogów, które sobie dodam podsyła mi też inne, które mogą mnie zainteresować, a jeśli nie całe blogi, to odkryłam tu całkiem sporo przydatnych postów. Zwłaszcza, jeśli ktoś nie jest zbyt zaangażowanym poszukiwaczem nowych blogów, ten serwis może pomóc.

2. Pomaga wejść do sieci blogów i zostać zauważonym. Wiadomo, nasycenie blogami jest duże, a konkurencja spora. Oczywiście niektórzy (ponoć) piszą tylko dla siebie, ale znakomita większość pisze bloga dla świata i chce mieć jakiś odzew i czytelników. Bloglovin' może w tym pomóc. 

Konkludując, jeśli klikniecie TUTAJ  lub w serduszko na panelu bocznym możecie dołączyć do grona moich zacnych czytelników (tak, piszę ten blog dla innych, dziennik tylko dla siebie prowadzę w sekrecie i nikt o nim nie wie. I dobrze, bo tylu wulgaryzmów co tam stoi wypisane, to ze świecą szukać).

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Instagram