Tygodnik 2/16

15:08:00

Tydzień minął pod znakiem nie-mam-na-nic-siły. Serio. Ptaki śpiewają, koty grzeją się do słońca, a ja nie mam siły wstać z łóżka. 

dziewczynaikot blog


W zeszły tygodniu na blogu pojawiły się trzy teksty:



Zaczynając od rzeczy miłych, Ania Dąbrowska wydała nową płytę, szczególnie w ucho wpadł mi kawałek Gdy nic nie muszę (link prowadzi do spotify). Jest delikatny, miękki i bardzo do mnie pasuje. Cała płyta wydaje się być ok, ale nie mam póki co zdania na jej temat.

C.Cassandra zawsze poprawia mi humor. Oraz bardzo lubię jej styl rysowania. 

StrąkMan szczerze o życiowych wyborach. Kto jeszcze nie zna tej persony, powinien czym prędzej nadrobić.

Odbyłam dziś rozmowę na temat podtrzymywania znajomości z ludźmi. Jestem w tym fatalna i może właśnie odkryłam przyczynę: niezbyt interesuje mnie bycie na bieżąco z życiem innych ludzi. Jeśli temu mają służyć te smsy w stylu hej, co u ciebie? to chyba zaczynam rozumieć. Kolejna lekcja do przerobienia, jak sądzę,

Z wydarzeń bulwersujących, polecam to: z okazji 8  marca dzielni obrońcy czci polskich dam włamali się na klatkę, ukradli dziewczynom ich transparenty i zostawili bukiet tulipanów z wizytówką niebieskiej linii. Mam nadzieję, że chociaż kwiaty nie były kradzione. Do poczytania tu. Niestety, chłopcy mimo że zdobyczą pochwalili się na swoim fanpejdżu (nie podam go tu, bo nie promuję głupoty ani łamania prawa) nie byli skłonni do merytorycznej dyskusji. Zaraz, oni nie byli skłonni do żadnej dyskusji, zostawili jedynie komentarze wiernych wyznawców. To wiele mówi o ich poziomie, szkoda tylko, że pięknymi patriotycznymi wartościami wycierają sobie gębę.

Przeczytałam również, że córka Adama Małysza ma już 18 lat. Jestem stara, teraz mam niezbity dowód.


You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Instagram