Tygodnik prawie optymistyczny [6/16]

20:58:00

Miało nie być tygodnika, ale jednak się zebrałam. Do tego jest prawie optymistczny, więc postępy są.




Zacznę od dwóch produktów, które uratowaly mi paznokcie i skórki. Z moją skórą jest niestety tak, że ma swoje humory i już. Jest to związane z tarczycą, ale na szczęście jest to tylko "zwykły" niedobór jodu, więc mam nadzieję, że go posupluję i będzie ok. W każdym razie moja skóra ma okresy, kiedy jest sucha jak wiór i ogólnie kiepska. Szczególnie bolesne jest to na dłoniach, skóra potrafi pękać na kostkach, a skórki są pozadzierane do krwi. Niefajnie, co? Przestaję wtedy malować paznokcie, bo raz, że żaden lakier się nie trzyma, a dwa nie chcę przyciągać uwagi do moich tragicznych rąk. Kiedy mojej tarczycy odbija, przestaje działać wszystko, czego zwykle używam. Ostatnio było naprawdę źle i postanowiłam przeprosić się z olejami (zraziłam się dawno temu i nie było mi z nimi po drodze). Postawiłam na olej z czarnuszki i olej abisyński. Czarnuszka okazała się być ok, ale olej abisyński to ogólnie szał. Zwłaszcza w połączeniu z zatężonym aloesem. Przez tydzień regularnego smarowania (dwa - trzy razy dziennie) wygoiły mi się wszystkie pęknięcia i skórki, a skóra przy paznokciach wróciła do normalnego koloru. Paznokcie również są w dużo lepszym stanie. Wow. Nie udało się to żadnemu kremowi do rąk, a olejowi za 3,10 zł. Nie jest tłusty i nie ma zapachu. Coś czuję, że ten piękniś zostanie ze mną na długo.

Poza tym jestem z siebie dumna, bo mimo permanentnego stresu nie pozwolilam mu zdemolować mojego życia. Nie jest prawdą, że co nas nie zabije to nas wzmocni, ale trudne przejścia dają nam szansę dowiedzieć się czegoś o sobie. Ja na przykład uwierzyłam, że bez względu na to, co we wtorek usłyszę od lekarzy, dam sobie radę. Nie mam wpływu na to, co dla mnie mają, ale mam wpłw na to, co z tą wiadomością zrobię. Amen.

Dołączyłam w końcu do użtkowników lubimyczytać.pl. Jeśli jesteście ciekawi, co teraz czytam, w panelu bocznym znajduje się widżet.


Na blogu ukazały się dwa teksty:
Odkryłam na nowo płytę the xx, a utwór Heart skipped a beat zyskał zaszczytny tytuł piosenki tygodnia. 



Wykopaliska sieciowe przyniosły tylko jedno, ale za to jakie odkrycie - nowego, obiecującego bloga ferere. Autorka ma 16 lat i jest weganką. Uwielbiam!

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Instagram