50 twarzy dziewczynaikot aka 50 faktów o mnie [TAG]

20:42:00

Dziś będzie tag. A co.

Mamy tu na Wyspach długi weekend i pogoda też nawet niezła (znaczy wiatr i 18*C, ale hej, przynajmniej świeci słońce!), więc nie chciało mi się pisać jakiejś ciężkiej kobyły. Padło na tag.

tag 50 faktow o mnie 50 twarzy dziewczynaikot


Wiecie, że ett tåg to po szwedzku pociąg? Jest to rzeczownik rodzaju neutrum, które w języku szwedzkim stanowią mniejszość (częsciej spotykane są rzeczowniki rodzaju utrum, czyli en, np. en flicka - dziewczyna). Ok, koniec ględzenia.

Przed Wami 50 faktów o mnie (kot się nie załapał tym razem).



  1. nie lubię i nie piję kawy
  2. lubię liczby
  3. kocham zwierzęta i angażuję się w działalność na ich rzecz
  4. moją ulubioną drużyną sportową jest MKS Lublin, a sportem piłka ręczna
  5. lubię oglądać mecze rugby
  6. zmienił mi się kolor oczu; do czasów licealnych miałam niebieskie, potem zmieniły się w zielone i takie mam do dzisiaj
  7. od 12 r. ż. noszę okulary, mam drobną wadę oka, która podobno uniemożliwia mi noszenie soczewek, ale jeszcze zamierzam to sprawdzić
  8. nie lubię klubów nocnych i byłam w nich tylko dwa razy w życiu
  9. moją największą miłość poznałam przez internet; byliśmy ze sobą trzy lata
  10. jestem molem książkowym
  11. nie znoszę żółtego koloru, nie przepadam też za niebieskim
  12. lubię za to ciemnozielony i granatowy 
  13. uwielbiam kopać w ziemi, ogrodnictwo to moja pasja i marzę o własnym ogródku
  14. kocham morze
  15. nie jestem przesądna, lubię czarne koty i liczbę 13
  16. mam tylko jedną przyjaciółkę
  17. często nie wiem, jak się zachować
  18. lubię planować i układać rzeczy kategoriami
  19. nie maluję paznokci na czarno, czerwono ani niebiesko - bez względu na odcień
  20. mam bardzo dużo lakierów do paznokci
  21. kilka lat nosiłam włosy długie do pasa
  22. nie lubię robić zdjęć ani pozować
  23. moje ulubione kwiaty to piwonie
  24. w wieku 17 lat zostałam wegetarianką
  25. nie lubię jeździć na rowerze, bo zawsze biegną za mną jakieś obce psy; nauczyłam się jeździć dopiero kiedy miałam jakieś 9 - 10 lat
  26. uwielbiam piegi i naturalnie rudych ludzi
  27. dorastałam w domu bez telewizora i ten nawyk mi pozostał - od kilku lat go nie mam, nie oglądam i nie tęsknię
  28. uwielbiam serial Most nad Sundem
  29. codziennie staram się zjeść coś ciepłego, suchy prowiant nie jest dla mnie
  30. jem dużo na śniadanie, ale nie może być to nic zimnego, np. coś prosto z lodówki
  31. jako dziecko cierpiałam na bardzo silną chorobę lokomocyjną (zdarzyło mi się raz czy dwa puścić pawia w autobusie)
  32. miałam złamaną rękę, którą trzeba było łamać i ponownie składać, bo źle się zrosła
  33. nauczyłam się czytać, kiedy byłam w zerówce (miałam sześć lat)
  34. uwielbiam zimę, mróz i śnieg; nie lubię upałów. 25 stopni to dla mnie maksymalna temperatura w lecie
  35. nie piję żadnych gazowanych napojów, bo mi nie smakują, a po coli boli mnie żołądek
  36. piję herbatę litrami, moja ulubiona to biała i earl grey
  37. nie jestem gamerem, ale moją ulubioną grą komputerową jest nadal Championship Manager 2003/2004
  38. nie umiem robić dwóch rzeczy na raz i złoszczę się, kiedy ktoś mnie zdekoncentruje
  39. mogę jeść w kółko to samo; po kilku tygodniach przerzucam się na inną potrawę, którą męczę kolejny tydzień ogólnie moje posiłki są nudne
  40. uwielbiam zupy
  41. nie jem ryżu ani jego pochodnych; wyjątkiem są gołąbki
  42. lubię myć okna, ale nie znoszę myć podłogi
  43. nie potrafię się skupić, kiedy gra muzyka; do pracy i nauki muszę mieć ciszę
  44. boję się dużych skupisk ludzi
  45. nienawidzę rozmów telefonicznych: łapie mnie mega stres, kiedy sama muszę gdzieś zadzwonić i często ignoruję dzwoniących
  46. uwielbiam kosić trawę i jej zapach
  47. lubię spędzać czas w domu
  48. nie znoszę wesel ani dużych imprez
  49. mój telefon w marcu skończył 5 lat; nigdy nie miał żadnej awarii
  50. lubię ładne zapachy, perfumy są moim must-have, mam też sporą kolekcję świec zapachowych

Czuję się trochę obnażona, ale wiecie, wychodzenie ze swojej strefy komfortu i takie tam, różne inne pierdoły...
Ciao.

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Instagram